خرید تخته نراد روسی

تخته نراد

انواع چوب
خرید تخته نراد چوب نراد یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین چوب‌های روسی است که از درختان همیشه سبز کاج استخراج‌ می‌شود و به دلیل فراوانی بالا و قیمت مناسب، محبوبیت…

محصولات مرتبط

ویژگی های رقابتی

ارسال سریع
قیمت رقابتی
کیفیت متمایز
بازرگانی بین المللی
درخواست مشاوره
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

خرید تخته نراد

چوب نراد یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین چوب‌های روسی است که از درختان همیشه سبز کاج استخراج‌ می‌شود و به دلیل فراوانی بالا و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی در بازارهای جهانی دارد. چوب نراد دارای طیف گسترده‌ای از رنگ سفید تا کرم است که رگه‌های قهوه‌ای متمایل به قرمز آن، جذابیت بصری قابل توجهی به این چوب بخشیده‌اند. پرسال به عنوان وارد کننده مستقیم انواع چوب روسی خیس و خشک کن رفته در ایران، امکان خرید چوب نراد را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی فراهم نموده‌است.

این چوب نرم در برابر نفوذ حشرات موذی مقاوم بوده و انعطاف‌پذیری مطلوبی دارد. از آنجاییکه تخته نراد از مقاومت قابل قبولی در برابر رطوبت برخوردار است یک گزینه عالی برای ساخت و طراحی انواع سونا خشک و حمام‌های شرجی به شمار می‌آید. وزن سبک نراد از جمله برتری‌های مهم این چوب نسبت به سایر چوب‌ها مانند بلوط، گردو، ترموود و …است که هم نصب و جابه‌جایی آن را آسان کرده و هم به کاهش هزینه‌های کلی حمل‌ونقل نراد کمک کرده‌است.

کارآیی بالا و ظاهر زیبای چوب نراد آن را به پرمصرف‌ترین مصالح طبیعی در صنایع گوناگون از جمله  دکوراسیون داخلی و خارجی، تزیینات، ساخت مبلمان، سرویس خواب، کف‌پوش، نماسازی، دکورهای سقفی و حتی کاغذسازی تبدیل کرده‌است که شما می‌توانید برای سفارش آنلاین خرید چوب در کمترین زمان، درخواست خود را از طریق واحد فروش چوب پرسال ثبت نمایید.

قیمت چوب نراد

قیمت روز چوب نراد در بازارهای داخلی برپایه مترمکعب و با در نظر گرفتن ابعاد آن اعلام می‌شود اما واقعیت این است که شاخص‌های زیادی مانند کیفیت تخته نراد، نرخ ارز، نوع برند، هزینه‌های گمرک و حمل‌ونقل، گرید، فصل و غیره نیز بر قیمت نهایی این چوب وارداتی تاثیر دارند. با همه این تفاسیر، قیمت تخته نراد نسبت به چوب‌های وارداتی دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

برای مدیریت بهتر بودجه خود، خرید چوب نراد را تنها از مراکزی که این تخته را بدون واسطه و با قیمت اقتصادی عرضه می‌کنند تهیه کنید. مجموعه پرسال به عنوان وارد کننده رسمی انواع تخته نراد خام در ایران امکان خریدی ایمن با خدمات پس از فروش ایده‌آل را برای کلیه اساتید و فعالان حوزه چوب فراهم کرده‌است.

همکاران متخصص ما در واحد فروش پرسال همه روزه (به جز ایام تعطیل) آمادگی ارائه هرگونه مشاوره قبل از خرید و اعلام قیمت چوب نراد ۶ متری و سایر ابعاد موجود در انبار را دارند. چوب نراد ۶ متری یکی از پر کاربردترین چوب‌های در صنعت ساخت‌وساز است که قطر و عرض زیاد آن می‌تواند مانور عملی بیشتری را ایجاد نموده و سطح بالاتری را پوشش دهد. به این ترتیب شما می‌توانید با هزینه بسیار کمتری پروژه خود را به اتمام برسانید.

خرید مستقیم چوب نراد

نراد روسی جزو‌ چوب‌های خوش‌کار و خوش قیمت است که افراد با توان مالی مختلف می‌توانند به آن دسترسی داشته‌باشند. جنس این چوب طبیعی به گونه‌ای است که کمتر در معرض پوسیدگی و ترک قرار می‌گیرد در نتیجه، به شرط خرید چوب نراد باکیفیت و درجه یک می‌توانید تا سال‌های متمادی از آن استفاده کنید. ما با تجربه ربع قرن فعالیت در عرصه واردات مستقیم انواع چوب و فرآورده‌های سلولزی، تخته نراد را با درجه کیفی عالی و در بسته بندی‌های کاملا حرفه‌ای به کشور وارد نموده و طی دو تا سه روز کاری در انبار تهران و یا گمرک انزلی به مشتریان خود تحویل می‌دهیم.

اگر شما هم قصد سفارش خرید آنلاین چوب نراد را دارید کافی است درخواست خود را از طریق شماره واتساپ پرسال ثبت نمایید. کارشناسان فنی فروش ما پس از دریافت سفارش و استعلام موجودی، در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تامین فوری محصول نموده و هماهنگی‌های لازم جهت بارگیری و تحویل کالا را انجام می‌دهند.

ابعاد چوب نراد موجود در بازار

بافت یکدست، رنگ روشن، گره‌های کم و قیمت اقتصادی جزو‌ ویژگی‌های منحصربه‌فرد چوب نراد است که در انواع سایزها و متراژها عرضه می‌شود. تخته نراد ۶ متری و ۴ متری جزو رایج‌ترین ابعاد این نوع چوب است که معمولا ضخامتی بین ۲.۵ تا ۷.۵ سانتی متر دارد. پرسال با درک نیازهای متفاوت صنعت‌گران، پیمانکاران و خریداران محترم، قابلیت سفارش گزاری انواع چوب نراد در ابعاد مختلف را مهیا نموده‌است.

پرسال؛ تامین کننده برتر چوب نراد در ایران

کیفیت چوب، فاکتور مهمی است که عدم به توجه به آن هم باعث عدم رضایت از نتیجه کار و هم منجر به صرف هزینه‌های بیشتر می‌شود. چوب نراد  با کیفیت‌های مختلف از کشور روسیه به ایران صادر می‌شود که مجموعه پرسال با اتکا به تجربه اجرایی چندین ساله خود در امر واردات و تامین تمامی ابعاد چوب نراد توانسته‌است این محصول ارزشمند را با کیفیت درجه یک و گرید A  به دست مشتریان برساند.

ما در پرسال از سیستم بسته بندی و ذخیره سازی مدرن بهره می‌بریم و تمامی محصولات‌مان دارای برچسب اصالت کالا و‌ گارانتی مدت‌دار هستند. علاوه بر این، به‌ منظور امنیت خاطر بیشتر خریداران عزیز شرایط بازدید از انبار تهران و گمرک انزلی پس از ثبت سفارش خرید چوب نراد را نیز ممکن ساخته‌ایم. برای استعلام قیمت و دریافت هرگونه مشاوره در مورد ابعاد و کیفیت چوب نراد از طریق شماره تلفن 26208325 با واحد فروش چوب مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up