طرح آموزش از راه دور ایران من اجرایی شد

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

شرکت پرسال تلاش دارد در جهت برآوردن وظیفه اخلاقی و مسئولیت اجتماعی با حضور در پویش ایران من به کودکان مناطقی که به واسطه زندگی در نقاط دور از از مرکز، به حاشیه رانده شده‌اند ادای دین کند و با توسعه‌ی فضاهای آموزشی و مدارس و کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری مدارس نقش ایفا کند.

از مهر ماه امسال همزمان با شروع مدارس، پویش ایران من با هدف جبران عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان  مناطق محروم به صورت پایلوت در 5 مدرسه طرح آموزش از راه دور را کلید زد.

ایران من

با شیوع کووید 19  و برگزاری بسیاری از کلاس‌های درس مدارس به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن، در بسیاری از مناطق کشور دسترسی به اینترنت پرسرعت و تجیهزات برای آموزش مقدور نبود و این موضوع باعث عقب ماندن درسی برای دانش‌آموزان شده و نیاز به تجهیز مدارس به تجیهزات الکترونیکی و ارتباطی به شدت احساس می‌شد.

به همین منظور با هدف تسهیل و کمک به جبران این عقب‌ماندگی و پس از بررسی چندین شاخص از جمله امکانات مدرسه، همکاری معلمان و …، پنج مدرسه را انتخاب و به صورت پایلوت به وسایل موردنیاز برای کلاس‌های آنلاین و پکیج آموزشی تجهیز کرد.

این طرح با کمک گروهی از معلمان دواطلب به عنوان تسهیل‌گر آموزشی واسط بین ایران من و مدارس اجرایی شد و این تسهیل‌گران آموزشی در کنار دانش‌آموزان و کادر آموزشی حضور فعال دارند و به بازآموزی آنها کمک می‌کنند.

پویش ایران من
احداث مدرسه در لرستان

همچنین با مشارکت تعدادی دیگر از معلمان و کادر آموزشی داوطلب در سراسر کشور، پکیج‌های آموزشی برای سطوح مختلف تحصیلی آماده شده و در مدارس این طرح، در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

READ  اکتشافات اصولی در معادن، منشا رشد اقتصادی

پس از اجرای این طرح، استقبال بسیار زیادی از آن شد و تاکنون نتایج حاصله در خور توجه بوده و به همین منظور، ایران من در پی آن است که ضمن بالا بردن سطح کیفیت آموزشی دانش‌آموزان، مدارس بیشتری را نیز تجیهز کند و این طرح را گسترش دهد.

ایران من

پویش ایران من در سال 1393 با احداث یک مدرسه در استان لرستان کار خود را آغاز کرد و پس از آن با ساخت 100 مدرسه در 20 استان کشور تلاش دارد در خصوص توسعه سیستم آموزشی کشور نقش ایفا کند.

keyboard_arrow_up