گزارش حقوق و دستمزد پرسال

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
گزارش حقوق و دستمزد

نمونه گزارش حقوق و دستمزد

میزان افزایش قانونی حقوق و دستمزدِ سالانه همواره یکی از دغدغه‌های فعالین عرصهٔ کسب‌وکار، چه کارفرمایان و چه کارکنان بوده است. این موضوع با افزایش افسارگسیختهٔ تورم طی سال‌های اخیر، رنگ دیگری به خود گرفته و به سبب برهم خوردن بیش‌ازپیش تعادل میان درآمد و هزینه، باعث به‌روز نگرانی‌های بسیاری در سطح جامعه شده است.

پرسال در تمام این سال‌ها تلاش کرده است تا با حفظ عدالت سازمانی و درنظرگرفتن اصل شایسته‌سالاری در تعیین حقوق و دستمزد همکاران و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال یکایک کارکنان، عایدی هر فرد را به‌گونه‌ای تعیین نماید که نه‌تنها با تفاوتی مشهود، بیش از مصوبات سالانهٔ قانونی باشد؛ بلکه تاحدامکان، میزان رشد تورم سالانه را نیز پوشش دهد. براین‌اساس، این چندمین سال پیاپی است که میانگین پرداختی خالص به هریک از کارکنان در گروه شرکت‌های پرسال، آشکارا بیش از میزان مقرر قانونی و بالاتر از میزان تورم بوده است.

در نمودار زیر به جزئیات این مهم بیشتر پرداخته شده است:

فرصت‌های همکاری در پرسال

پرسال محل اجتماع همه‌فن‌حریف‌هاست، آن‌ها که در دانش، تخصص و البته خلقِ نیکو حرفی برای گفتن دارند. ما در پرسال محیطی مناسب را برای نیروهای کاربلد و باانگیزه فراهم کرده‌ایم. با تکیه بر دو ارزش تجربه‌اندوزی و نوآوری، مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده‌ایم و امروز که تصمیم به توسعه کسب‌وکارمان گرفته‌ایم، نیازمند استعدادهای جدید هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

READ  اکتشافات اصولی در معادن، منشا رشد اقتصادی
keyboard_arrow_up