حضور پرسال در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته

folder_openوبلاگ, اخبار
commentبدون دیدگاه

 سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌ آلات وابسته در تاریخ 22 تا 15 آذر ماه با حضور برندهای مطرح فعال در حوزه کاغذ و فرآورده‌های سلولزی، مانند پرسال برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، این نمایشگاه با حضور ۴۵۶ شرکت داخلی و ۷۴ شرکت از کشورهای چین، ایتالیا و آلمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و در آن از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت چاپ و کاغذ رونمایی خواهد شد.

شرکت پرسال به عنوان با سابقه و معتبرترین شرکت بازرگانی ایرانی که در زمینه تامین و توزیع انواع کاغذ و مقوا فعال است در سالن 38 این نمایشگاه حضوری پر رنگ دارد و میزبان بازدیدکنندگان و فعالان این صنعت است. پرسال طی یک دهه واردات مستقیم انواع کاغذ و مقوا، خمیرکاغذ با قیمت رقابتی، توانسته است نیاز تولیدکنندگان داخلی به کاغذ و مقوا، خمیر کاغذ و فرآورده‌های سلولزی را تا حد زیادی رفع کند و علاوه بر این با رویکرد حمایت و حفاظت از محیط زیست با واردات این محصولات در مقابل قطع بی‌رویه درختان مانع ایجاد کرده است.

سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

علاقمندان به آشنایی با محصولات این برند مطرح و با سابقه، می‌توانند با مراجعه به سالن 38 نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات بسته‌بندی، انواع محصولات وارداتی این برند در حوزه کاغذ و فرآورده‌های سلولزی مانند کاغذ و مقوای FBB، کاغذ گلاسه، کرافت، سک کرافت، کاغذ وایت تاپ لاینر کوتد، انواع خمیر کاغذ و… را مشاهده و برای خرید اقدام کنند. همچنین علاقمندان می‌توانند از مشاوره کارشناسان پرسال در محیط نمایشگاه بهره‌مند و بهترین تصمیم را برای خرید محصولات این حوزه داشته باشند.

READ  کاربرد اسید اسکوربیک خوراکی در صنعت

سی‌امین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات بسته‌بندی در تاریخ 22 تا 25 آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

keyboard_arrow_up